کد خبر : 3930
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 نوامبر 2023 - 0:08

روغن شترمرغ

روغن شترمرغ

روغن شترمرغ بررسی اجمالی روغن شترمرغ از چربی یک پرنده بزرگ و بدون پرواز به نام شترمرغ به دست می آید. شترمرغ بومی استرالیا است و اکنون در ایالات متحده، کانادا و اروپا پرورش می یابد. روغن‌شتر‌مرغ حاوی مواد شیمیایی به نام اسیدهای چرب است. این مواد شیمیایی ممکن است درد و تورم را کاهش

روغن شترمرغ

بررسی اجمالی

روغن شترمرغ از چربی یک پرنده بزرگ و بدون پرواز به نام شترمرغ به دست می آید. شترمرغ بومی استرالیا است و اکنون در ایالات متحده، کانادا و اروپا پرورش می یابد.

روغن‌شتر‌مرغ حاوی مواد شیمیایی به نام اسیدهای چرب است. این مواد شیمیایی ممکن است درد و تورم را کاهش دهند. روغن‌شتر‌مرغ نیز مانند روغن معدنی دارای خواص مرطوب کنندگی و آرایشی است.

از روغن شترمرغ برای ریزش مو، اگزما، سوختگی، کلسترول بالا، پسوریازیس، بهبود زخم و بسیاری از شرایط دیگر استفاده می کنند.

فواید روغن شترمرغ

۱- روغن شترمرغ مملو از اسیدهای چرب سالم است.
یکی از بزرگترین مزایای روغن‌شتر‌مرغ این است که سرشار از اسیدهای چرب ضروری است. هنگامی که شترمرغ ها گیاهان و دانه ها را می خورند، بدن آنها سبزی را به چربی حیوانی تبدیل می کند که سرشار از این اسیدهای چرب است. اینها عبارتند از امگا ۳، امگا ۶ و امگا ۹ و غیره.

۲- منبع آنتی اکسیدان ها
سایر ترکیبات فردی روغن شترمرغ شامل کاروتنوئیدها، فلاون ها، پلی فنول ها، توکوفرول و فسفولیپیدها است. همه اینها عوامل آنتی اکسیدانی قوی هستند که برای مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن شما کار می کنند. هنگامی که به صورت موضعی استفاده شود، آنتی اکسیدان های موجود در روغن‌شتر‌مرغ جذب پوست می شود. آنها نه تنها پوست شما را در سطح بهبود می بخشند، بلکه با رادیکال های آزاد پس از جذب توسط بدن مبارزه می کنند.

۳- پوست را جوان می کند
یکی از رایج ترین کاربردهای روغن شترمرغ، حمایت و جوانسازی پوست است. اسیدهای چرب موجود در روغن باعث رشد جدید سلول های پوست می شود.

سایر ویتامین‌های موجود در روغن نیز برای طراوت و شادابی پوست برای پوستی جوان و سالم کار می‌کنند.

۴- ضد التهاب
روغن شترمرغ به طور طبیعی ضد التهاب است. این باعث تسکین پوست و ماهیچه ها می شود. از آن به عنوان روغن ماساژ برای تسکین درد یا گرفتگی عضلات، درد، درد، رگ به رگ شدن یا مفاصل ملتهب استفاده کنید. همچنین می تواند به آرتریت، روماتیسم و ام اس کمک کند.

۵- از سیستم های عصبی، قلبی، و ایمنی حمایت کنید.
اسیدهای چرب ضروری (EFAs) موجود در روغن شترمرغ همچنین می توانند از سیستم عصبی، قلبی و ایمنی حمایت کنند. آنها به تنظیم فشار خون، ضربان قلب و التهاب کمک می کنند.

اسیدهای چرب امگا همچنین می توانند متابولیسم را تنظیم کرده و سیستم تولید مثل و عملکرد ما را حفظ کنند. آنها همچنین بدن ما را برای مبارزه با مزاحمان مانند عفونت ها توانمند می کنند.

اثرات جانبی، اقدامات احتیاطی و هشدارهای ویژه

در صورت مصرف خوراکی: اطلاعات قابل اعتماد کافی برای اطلاع از بی خطر بودن روغن‌شتر‌مرغ یا عوارض جانبی آن وجود ندارد.

هنگام استفاده روی پوست: روغن‌شتر‌مرغ احتمالاً در صورت استفاده تا ۸ هفته بی خطر است. معمولاً به خوبی تحمل می شود.

بارداری و شیردهی: اطلاعات قابل اعتماد کافی وجود ندارد تا بدانیم آیا روغن شترمرغ برای استفاده در دوران بارداری یا شیردهی بی خطر است یا خیر.

دوز

در بزرگسالان، روغن شترمرغ اغلب در مناطق آسیب دیده پوست ۲-۳ بار در روز به مدت حداکثر ۸ هفته استفاده می شود. با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی صحبت کنید تا بدانید چه نوع محصول و دوز ممکن است برای یک بیماری خاص بهترین باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.