کد خبر : 2785
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مارس 2021 - 23:55

تحقیقات در زمینه کلاژن نوع ۲ دناتوره نشده

تحقیقات در زمینه کلاژن نوع ۲ دناتوره نشده

  تحقیقات در زمینه کلاژن نوع ۲ دناتوره نشده مطالعات حوانی بر روی سگها و اسب ها مثبت بوده، و نشان داده شده است درمان با کلاژن نوع دو دناتوره شده (UC-II)، در کاهش درد کلی مفصل مفید است (دپارل و همکاران ۲۰۰۵؛ گوپتا و همکاران ۲۰۱۰). کرولی و همکاران (۲۰۰۹)، اثرات ۴۰ میلی گرم

 

تحقیقات در زمینه کلاژن نوع ۲ دناتوره نشده

مطالعات حوانی بر روی سگها و اسب ها مثبت بوده، و نشان داده شده است درمان با کلاژن نوع دو دناتوره شده (UC-II)، در کاهش درد کلی مفصل مفید است (دپارل و همکاران ۲۰۰۵؛ گوپتا و همکاران ۲۰۱۰).

کرولی و همکاران (۲۰۰۹)، اثرات ۴۰ میلی گرم UC-II، حاوی ۱۰ میلی گرم کلاژن نوع دو دناتوره نشده ی زیست فعال را بر آزمودنی های دچار استئوآرتریت زانو آزمون کردند. UC-II، در ارتقاء سلامت مفصل بعد از ۹۰ روز مصرف تا دو برابر اثربخش تر از ۱۵۰۰ میلی‌گرم گلوکوزامین و ۱۲۰۰ میلی‌گرم کندرویتین بود. بهبودها در عملکرد بدنی، سفتی و درد عضله مشاهده شد. متاسفانه، گذشته از این مطالعه، پژوهش‌های حاضر کمی بر روی انسان وجود دارد. قبل از آنکه بتوان در رابطه با اثربخشی و مکانیسم های درگیر در استفاده از UC-II، برای درمان درد و اختلال عملکرد مفصل در ورزشکاران نتیجه‌گیری روشنی انجام داد، به تحقیقات بیشتری نیاز است با این حال یافته های اولیه مثبت بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.