خوردن چربی هنگام فعالیت‌های استقامتی

خوردن چربی هنگام فعالیت‌های استقامتی

خوردن چربی هنگام فعالیت‌های استقامتی بر خلاف آثار منفی خوردن چربی هنگام فعالیت ورزشی استقامتی، برخی پژوهش‌ها نشان داده‌اند که خوردن تری گلیسریدهای زنجیره متوسط (MCTs) می‌تواند برای ذخیره نگه‌داشتن ذخایر کربوهیدراتی آندوژنز (درون ‌زا) و افزایش عملکرد استقامتی مفید باشد. ادعا شده ‌است تری گلیسریدهای زنجیره متوسط می‌توانند به همان سرعت گلوکز درون‌ زا

محاسبه چربی مورد نیاز روزانه ورزشکاران استقامتی

محاسبه چربی مورد نیاز روزانه ورزشکاران استقامتی

محاسبه چربی مورد نیاز روزانه ورزشکاران استقامتی در ورزشکاران استقامتی، چربی مورد نیاز معمولاً پس‌ از تعیین کربوهیدرات و پروتئین مورد نیاز محاسبه می‌شود. کربوهیدرات‌ها سوخت اصلی ورزش‌های استقامتی به شمار می‌رود و از پروتئین‌ها نیز برای ترمیم بافت‌های عضلانی پس ‌از فعالیت‌های طولانی‌ مدت، به‌ ویژه ورزش‌هایی که در آن وزن بدن حمل می‌شود،

چربی مورد نیاز ورزشکاران استقامتی

چربی مورد نیاز ورزشکاران استقامتی

چربی مورد نیاز ورزشکاران استقامتی ازآنجا که بدن برای تولید انرژی به چربی متکی است و انرژی مورد نیاز ورزشکاران استقامتی زیاد است، ممکن است به ‌غلط چنین تصور شود که چربی دریافتی باید اهمیت زیادی در رژیم غذایی ورزشکاران استقامتی داشته باشد. معدود مطالعاتی نشان داده‌اند تمرین‌های استقامتی باعث سازگاری‌های متابولیکی می‌شوند که بدن

زمان خوردن کربوهیدرات‌ها پیش ‌از تمرینات یا مسابقه استقامتی

زمان خوردن کربوهیدرات‌ها پیش ‌از تمرینات یا مسابقه استقامتی

زمان خوردن کربوهیدرات‌ها پیش ‌از تمرینات یا مسابقه استقامتی زمان ایده‌آل مصرف کربوهیدرات‌ها پیش‌از فعالیت ورزشی مورد شک و تردید است. توصیه قوی آن است که غذاهای پر کربوهیدرات ۲ تا ۴ ساعت مانده به فعالیت ورزشی خورده شود و در ضمن از خوردن کربوهیدرات‌ها به ‌ویژه غذاها یا نوشابه‌های با شاخص قندی زیاد مثل

مصرف کربوهیدرات هنگام فعالیت‌های استقامتی

مصرف کربوهیدرات هنگام فعالیت‌های استقامتی

مصرف کربوهیدرات هنگام فعالیت‌های استقامتی آیا ورزشکاران استقامتی باید هنگام فعالیت‌های استقامتی کربوهیدرات بخورند؟ با تخلیه ذخایر گلیکوژن بدن، عضلات تا حد بسیار زیادی به گلوکز خون به ‌عنوان سوخت به‌ ویژه پس ‌از ۲ تا ۴ ساعت فعالیت بدنی و تداومی متکی می‌شوند. برای ثابت نگه‌ داشتن گلوکز خون مورد نیاز اکسیداسیون و تداوم

مکملهای ورزشی

مطالعات انجام‌ شده در زمینه سینفرین

مطالعات انجام‌ شده در زمینه سینفرین

مطالعات انجام‌ شده در زمینه سینفرین دو گروه از دانشمندان در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶، شواهد علمی سینفرین در کاهش وزن را بررسی کردند. در سال ۲۰۰۴ نتیجه‌گیری شد سینفرین در کمک به کاهش وزن مؤثر بود و تنها در میزان مصرف بالا، اثر لیپولیتیک (چربی سوز) داشت (فوگ – برمن و مایرز). این امر،

مطالعات انجام ‌شده در زمینه آغوز

مطالعات انجام ‌شده در زمینه آغوز

مطالعات انجام ‌شده در زمینه آغوز برای سلامتی کلی ورزشکاران و همچنین ترکیبات افزایش دهنده رشد و ضد بیماری است که تصور می شود، سرعت زمان برگشت به حالت اولیه در طول دوره های شدید تمرین و مسابقه را تسهیل می کند. حدود ۱۵۰گرم در لیتر آغوز (BC) محتوی ۳-۴ برابر پروتئین بیشتر، نسبت به شیر

مطالعات انجام ‌شده در زمینه رزوراترول

مطالعات انجام ‌شده در زمینه رزوراترول

مطالعات انجام ‌شده در زمینه رزوراترول چندین مطالعه حیوانی، آثاریی را نشان داده‌اند. برای مثال، موش‌های تغذیه شده با میزان ۴۰۰ میلی‌گرم برای هر کیلوگرم رزوراترول در روز برای ۱۵ هفته، فوائدی از افزایش ظرفیت هوازی و زمان تمرین تا خستگی را در مقایسه با همتایان تغذیه نشده نشان دادند (لاگوگ و همکاران ۲۰۰۶). دیگر

مطالعات در زمینه HMB

مطالعات در زمینه HMB

مطالعات در زمینه HMB بتا – هیدروکسی – بتا – متیل بوتیرات (HMB)، مشتق از اسید آمینه لوسین و متابولیت آن، آلفا – کتوایزوکپروآت است. ماده نیروزای که شهرت زیادی به ویژه در میان بدنسازان دارد، که اعتقاد دارند HMB آثار آنابولیکی و لیپولیتیک ای – هر دو – را دارد. پژوهشهایی در دسترسی که

مطالعات در زمینه بیکربنات سدیم

مطالعات در زمینه بیکربنات سدیم

مطالعات در زمینه بیکربنات سدیم هنگام فعالیت های ورزشی خیلی شدید عمدتاً در اثر افزایش اسید لاکتیک موجود در عضله و کمتر شدن PH عضله، یون هیدروژن انباشته می گردد. افزایش اسیدوز درون سلولی به کاهش نیروی تولیدی می انجامد که احتمالاً دلیل آن اختلال در زوج تحریک انقباض و چرخه پلی ارتباط و مهار