کد خبر : 3605
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 می 2023 - 0:10

آیا مکمل های پروتئینی برای شما مناسب هستند؟

آیا مکمل های پروتئینی برای شما مناسب هستند؟

آیا مکمل های پروتئینی برای شما مناسب هستند؟ چه چیزی در آنها وجود دارد و اگر می خواهید یکی را انتخاب کنید باید به دنبال چه باشید؟ تقریباً همه می توانند پروتئین کافی را از غذاها دریافت کنند. اگر به طور منظم ورزش می کنید، ممکن است به کالری و پروتئین بیشتری نیاز داشته باشید.

آیا مکمل های پروتئینی برای شما مناسب هستند؟ چه چیزی در آنها وجود دارد و اگر می خواهید یکی را انتخاب کنید باید به دنبال چه باشید؟

تقریباً همه می توانند پروتئین کافی را از غذاها دریافت کنند. اگر به طور منظم ورزش می کنید، ممکن است به کالری و پروتئین بیشتری نیاز داشته باشید. مکمل های پروتئینی عمدتاً توسط ورزشکارانی استفاده می‌شود که بلافاصله پس از تمرین خود به تغذیه نیاز دارند.

مکمل های پروتئینی می توانند از نظر محتوای پروتئین متفاوت باشند، اما همه حاوی مقداری کربوهیدرات و شاید کمی چربی هستند. آنها با طعم های مختلفی به صورت پودر یا بسته بندی های آماده نوشیدن، قوطی یا بسته های فویل ارائه می شوند.

برای انتخاب مکمل پروتئینی با دقت برچسب را بخوانید.

شیک های پروتئینی از نظر محتوای پروتئین متفاوت هستند. «اگر بدنساز هستید، به سراغ نوشیدنی‌هایی خواهید رفت که کمی پروتئین بیشتری دارند.

اگر شما یک ورزشکار استقامتی هستید، مانند یک ماراتن، ممکن است از نوشیدنی هایی با کربوهیدرات بیشتر استفاده کنید. اما مهمترین چیز این است که بعد از تمرین چیزی بنوشید.

اگر هدف شما از دست دادن چربی بدن است، از مکمل پروتئینی استفاده کنید که سرشار از پروتئین، کربوهیدرات کمتر و فقط کمی چربی است. شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای ریکاوری بعد از تمرین است.

انواع مختلف پروتئین در شیک های پروتئینی چیست؟

مکمل های پروتئینی از انواع مختلفی از پروتئین در مقادیر مختلف استفاده می کنند. آنها ممکن است شامل موارد زیر باشند:

شیر

آب پنیر

کازئین

آلبومین (تخم مرغ)

سویا

برنج

اگرچه بهتر است پروتئین را از طریق رژیم غذایی دریافت کنید، اما مکمل آن با ترکیبی از آب پنیر و کازئین انتخاب خوبی است، به شرطی که لبنیات را به خوبی تحمل کنید، زیرا هر دو از شیر می باشند.

پروتئین سویا گزینه دیگری است. این یک پروتئین گیاهی است. این به اندازه بسیاری از منابع حیوانی پروتئین مؤثر است. سویا همچنین سرشار از مواد مغذی است.

بیشتر بخوانید

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.