کد خبر : 2445
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اکتبر 2020 - 0:18

تحقیقات انجام شده در بهترین مکمل های پروتئین

تحقیقات انجام شده در بهترین مکمل های پروتئین

تحقیقات انجام شده در بهترین مکمل های پروتئین اکثر داده‌های اخیر ارزیابی کننده پروتئین و عملکرد بر توانایی میزان جذب و متعاقب آن تحویل اسیدهای آمینه به عضلات در اجرا و برگشت به حالت اولیه تمرکز داشته اند. برای مثال، تحقیقات تصادفی دوسوکور ارائه شده در کنفرانس زیست شناسی تجربی سال ۲۰۱۲ در سن دیگو،

تحقیقات انجام شده در بهترین مکمل های پروتئین

اکثر داده‌های اخیر ارزیابی کننده پروتئین و عملکرد بر توانایی میزان جذب و متعاقب آن تحویل اسیدهای آمینه به عضلات در اجرا و برگشت به حالت اولیه تمرکز داشته اند. برای مثال، تحقیقات تصادفی دوسوکور ارائه شده در کنفرانس زیست شناسی تجربی سال ۲۰۱۲ در سن دیگو، مشخص کرد که مصرف پس از تمرین مخلوط پروتئینی محتوای ۲۵ درصد پروتئین سویا ایزوله (۴.۵ گرم)، ۲۵ درصد وی ایزوله (۴.۵ گرم) ۵۰ درصد کازئین (۹.۵ گرم)، به طور معناداری توانایی بدن جهت عضله سازی (آنابولیسم) را در مقایسه با پروتئین وی ایزوله تنها (۱۷.۵ گرم) افزایش داد ( ریدی و همکاران ۲۰۱۲ ).

محققان در این مطالعه ، تقویت برگشت به حالت اولیه را به میزان تغییر در منابع پروتئینی نسبت دادند که به عضلات تحویل داده می شود، در حالیکه پروتئین وی به سرعت انتقال داده می شود، پروتئین سویا و کازئین جهت فرایند در بدن، به مقدار زمان بیشتری احتیاج دارند. از این رو مصرف مخلوط منابع پروتئینی پس از تمرین، با اینکه زمان بیشتری را برای تحویل اسیدهای آمینه های ضروری به عضله می برد، اثر آنابولیکی طولانی مدتی برای حدود ۵ ساعت ایجاد کرده، که به یک ورزشکار در کسب حداکثر وزن خالص بدن کمک و از برگشت به حالت اولیه حمایت می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.