کد خبر : 3304
تاریخ انتشار : جمعه 28 ژانویه 2022 - 23:22

مطالعات انجام ‌شده در زمینه لوسین

مطالعات انجام ‌شده در زمینه لوسین

مطالعات انجام ‌شده در زمینه لوسین مطالعات تحقیقاتی، استفاده از مکمل لوسین را قبل ‌از تمرین، برای کاهش تخریب پروتئین و آسیب عضلانی و مصرف بعد از تمرین، جهت تحریک و افزایش سنتز پروتئین را حمایت می‌کنند. در نظر گرفتن پروتئین‌های کامل زمانی مهم است که این نتایج را ارزیابی می‌کنیم. مشخص ‌شده است پروتئین

مطالعات انجام ‌شده در زمینه لوسین

مطالعات تحقیقاتی، استفاده از مکمل لوسین را قبل ‌از تمرین، برای کاهش تخریب پروتئین و آسیب عضلانی و مصرف بعد از تمرین، جهت تحریک و افزایش سنتز پروتئین را حمایت می‌کنند. در نظر گرفتن پروتئین‌های کامل زمانی مهم است که این نتایج را ارزیابی می‌کنیم. مشخص ‌شده است پروتئین کامل یافت ‌شده در تخم ‌مرغ و پروتئین وی زمانی‌ که قبل ‌از تمرین مصرف شوند، تعادل پروتئین و زمانی ‌که بعد از تمرین مصرف شوند، سنتز پروتئین را بهبود می‌دهند. همچنین مشخص ‌شده است، زمانی ‌که ۲۰ گرم از پروتئین‌های کامل با کیفیت بالا مصرف شود (معادل تقریباً ۹ تا ۱۰ گرم از اسیدهای آمینه ضروری و تقریباً ۱٫۸ گرم لوسین) سنتز پروتئین به حداکثر می‌رسد (موری ۲۰۰۹ ؛ کرکسیک ۲۰۰۸).

مطالعات اخیر نشان داده‌اند که لوسین اضافی بیشتر از ۱٫۸ گرم، بهبود سنتز پروتئین را بهتر نمی‌کند (پاسیاکوس و مک کلانگ ۲۰۱۱). زمانی ‌که میزان پروتئین‌های کامل که مصرف می‌شوند چه قبل و چه بعد از تمرین کافی باشد، مصرف مکمل لوسین، مزیت را به‌همراه ندارد؛ با این‌ حال، مصرف مکمل لوسین اگر میزان کافی از پروتئین کامل را نمی‌تواند در این زمان‌ها مصرف کرد، سودمند می‌باشد. تحقیقات در ارتباط با تاثیرات افزایش ‌دهنده عملکرد لوسین در طول تمرین، کمتر امید بخش هستند و بیشتر مطالعات هیچ‌ گونه مزیتی را نشان نمی‌دهند (نگرو و همکاران ۲۰۰۸).

مطالب بیشتر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.