کد خبر : 2979
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 ژوئن 2021 - 0:09

مصرف پروتئین اضافی در بدنسازها

مصرف پروتئین اضافی در بدنسازها

مصرف پروتئین اضافی در بدنسازها بدنسازها اغلب برای افزایش توده عضلانی خود از پودرهای پروتئینی یا پودرهای اسیدآمینه استفاده می کنند. با این حال، مطالعات انجام شده به روشنی نشان می دهند که مقدار پروتئین مورد نیاز بدن، به مراتب کمتر از میزان مصرف شده توسط ورزشکاران است. توانایی بدن در استفاده از پروتئین برای

مصرف پروتئین اضافی در بدنسازها

بدنسازها اغلب برای افزایش توده عضلانی خود از پودرهای پروتئینی یا پودرهای اسیدآمینه استفاده می کنند. با این حال، مطالعات انجام شده به روشنی نشان می دهند که مقدار پروتئین مورد نیاز بدن، به مراتب کمتر از میزان مصرف شده توسط ورزشکاران است. توانایی بدن در استفاده از پروتئین برای عضله سازی و حفظ بافت ها، بسیار کمتر از مقدار دریافت شده از طریق غذاها یا مکملهای پروتئینی است.

مصرف پروتئین اضافی در بدنسازها

بالاترین حد بدن در استفاده از پروتئین مصرف شده کم تر از ۲ گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن است و افرادی که مکمل های پروتئینی مصرف می کنند اغلب بیش از ۳ گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن را مورد مصرف قرار می‌دهند. پروتئین مازاد برای تولید انرژی می سوزد یا به صورت چربی ذخیره می شود، اما برای ساختن عضله بزرگتر مورد استفاده قرار نمی گیرد، همچنین، به خوبی معلوم شده است که میزان انرژی مصرف پرورش اندام کاران، اغلب ناکافی است. این ناکافی بودن انرژی  داشتن توده ی عضلانی بزرگتر را دشوار می سازد. دلیل محتمل نیروزا بودن مصرف پروتئین اضافی، فراهم سازی انرژی و ظرفیت بافت سازی آن است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.