کد خبر : 2683
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 ژانویه 2021 - 0:03

مطالعات انجام شده در زمینه مکمل آرژنین

مطالعات انجام شده در زمینه مکمل آرژنین

  مطالعات انجام شده در زمینه مکمل آرژنین یک مطالعه در سال ۲۰۰۹ ( لیو و همکاران)، دریافت ۶ گرم مکمل آرژنین توسط ورزشکاران خود تمرین کرده در گسترش تولید نیتریک اکساید اثربخش نبوده است. یک مطالعه در سال ۲۰۱۰ (بلومر و همکاران) از انواع مختلف پیش از تمرین مکمل های تحریک کننده نیتریک اکساید

 

مطالعات انجام شده در زمینه مکمل آرژنین

یک مطالعه در سال ۲۰۰۹ ( لیو و همکاران)، دریافت ۶ گرم مکمل آرژنین توسط ورزشکاران خود تمرین کرده در گسترش تولید نیتریک اکساید اثربخش نبوده است.

یک مطالعه در سال ۲۰۱۰ (بلومر و همکاران) از انواع مختلف پیش از تمرین مکمل های تحریک کننده نیتریک اکساید دریافتند، هیچ کدام قادر به تولید اثرات مفید بر عملکرد یا تولید نیتریک اکساید نبودند. برخی از مطالعات، نتایج متناقضی داشته اند، اما بیشتر این مطالعات از جمعیت هایی با شرایط بیماری همانند، کسانی که دچار بیماری قلبی عروقی بوده، استفاده کرده اند. نتایج متناقضی نیز در ارتباط با اثرات آرژنین بر تحریک هورمون رشد یافت شده است. در سال ۲۰۰۸ یک مطالعه توسط کنلی، پیشنهاد کرد ۹ گرم آرژنین می تواند برای افزایش سطوح استراحتی هورمون رشد خوب باشد و احتمالاً تولید هورمون رشد را ۱۰۰ درصد تحریک می کند. محققان دیگر، قادر به تکرار این تاثیرات و ایجاد این ادعا نبودند که آرژنین می‌تواند سطوح هورمون رشد را به صورت نظری به بهترین شکل افزایش دهد. مطالعه در سال ۲۰۱۰ (کامیک و همکاران) دریافت که ۱/۵ گرم و ۳ گرم آرژنین قبل از تمرین، قادر به جلوگیری از خستگی عصبی – عضلانی است. جهت تایید نیروزایی بالقوه مفید آرژنین در جلوگیری از خستگی عصبی – عضلانی، به تحقیقات بیشتری نیاز است، چنانچه مطالعات مشابهی بهبود در عملکرد بی هوازی را نشان نداده؛ بنابراین، هرگونه نتیجه گیری قطعی درباره مزایای آرژنین در ارتباط با تولید نیتریک اکساید، هورمون رشد و عملکرد ورزشی برای ورزشکاران مشکل است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.