کد خبر : 2503
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اکتبر 2020 - 1:03

مصرف مکمل های پروتئینی و اسید آمینه ای در ورزشکاران

مصرف مکمل های پروتئینی و اسید آمینه ای در ورزشکاران

  مصرف مکمل های پروتئینی و اسید آمینه ای در ورزشکاران متاسفانه بسیاری از ورزشکاران و والدین آنها از این موضوع غافل اند که غذاها می توانند پروتئین های مورد نیاز افراد معمولی و نیز ورزشکاران را به آسانی تامین کنند. با وجود این، چون ورزشکاران نسبت به افراد کم تحرک، انرژی بیشتری صرف تمرین

 

مصرف مکمل های پروتئینی و اسید آمینه ای در ورزشکاران

متاسفانه بسیاری از ورزشکاران و والدین آنها از این موضوع غافل اند که غذاها می توانند پروتئین های مورد نیاز افراد معمولی و نیز ورزشکاران را به آسانی تامین کنند. با وجود این، چون ورزشکاران نسبت به افراد کم تحرک، انرژی بیشتری صرف تمرین های ورزشی می کنند، بنابراین به دریافت پروتئین بیشتری نیاز دارند.

اغلب تصور می شود مکمل های اسید های آمینه خیلی بهتر از پروتئین های موجود در رژیم غذایی، جذب می شوند. شواهدی که نشان دهند اسیدهای آمینه آزاد خیلی سریعتر از پروتئین های کامل جذب می شوند وجود ندارد. همچنین مکمل های اسید های آمینه بد طعم و بد مزه هستند که می توانند به ناراحتی های معده و روده ای منجر شوند (اسهال، دل پیچه و استفراغ) و در ضمن بسیار گران قیمت هستند.

مکمل سازی با یک اسید آمینه می تواند با جذب اسیدهای آمینه ضروری تداخل کند، بنابراین می‌تواند به عدم تعادل غذایی منجر شود. بیشتر مکمل های اسید های آمینه تکی، از چنان کمیتی برخوردار نیستند تا یک اثر آنابولیکی را تحریک کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.