کد خبر : 1133
تاریخ انتشار : جمعه 13 دسامبر 2019 - 23:17

کلاژن نوع ۲ دناتوره نشده

کلاژن نوع ۲ دناتوره نشده
کلاژن نوع 2 دناتوره نشده گلیکوزیله (UC - II)، یک مکمل رژیمی است که از جناغ مرغ تولید می شود و تصور می شود برای مفاصل آرتریتی و شرایطی استئوآرتریت و رماتوئیدآرتریت مفید است.

کلاژن نوع ۲ دناتوره نشده

این مکمل از چه تشکلیل شده است: کلاژن نوع ۲ دناتوره نشده گلیکوزیله (UC – II)، یک مکمل رژیمی است که از جناغ مرغ تولید می شود و تصور می شود برای مفاصل آرتریتی و شرایطی استئوآرتریت و رماتوئیدآرتریت مفید است. این مکمل، با استفاده از یک روش حرارت پایین تولید می شود که از تخریب پروتئین جلوگیری کرده و برای اثربخشی آن مهم است (گویتا۲۰۱۰).

چگونه عمل می کند: مکانیسم های دقیق UC – II شناخته نشده است؛ با این حال، تحقیقات اولیه پیشنهاد می کنند که اسیده معده تا حدی باقی مانده ی زنجیره محلول کلاژن از مصرف از مصرف UC – II را هضم می کند که می تواند به طور فعال، منجر به یک پاسخ ایمنی در روده کوچک شود. در شرایط روماتوئید آرتریت، این پروتئین ها می تواند منجر به کاهش پاسخ های التهابی خود ایمنی شوند که موجب شرایط آرتریت شوند. اساسا UC – II ، سیستم ایمنی را در حمله به مفصل غضروفی خود متوقف می سازد. علاوه به این، نشان داده شده است UC – II، موجب غیرفعال شدن سلول های  Tکشنده می شود که می تواند منجر به پاسخ التهابی نیز شود.(کرولی و همکاران ۲۰۰۹).

مزایای عملکردی: بیشتر ورزشکاران، درد مزمن مفصل را به عنوان برآیندی از تمرین تجربه می کنند. آسیب های بدنی ورزش و مکان تمرینی، می توانند روزانه میزان قابل توجهی از فشار را بر مفاصل وارد کنند، که اغلب موجب درد، کاهش توانایی حرکتی و کاهش عملکرد می شود. علاوه بر این، بسیاری از ورزشکاران باید بر آسیب های مفصلی ناشی از عمل جراحی یا باسازی مفصل غلبه کنند. UC – II، ممکن است برای ورزشکارانی که از درد مزمن مفصل رنج می برند، تسکین به همراه داشته باشد یا در برگشت به حالت اولیه از آسیب، به آن ها کمک کند.

میزان معمول مصرف: پروتکل مصرف مکمل ۴۰ میلی گرم حاوی ۱۰ میلی گرم حاوی کلاژن نوع ۲ دناتوره نشده زیست فعال ارائه شده در اول شب توسط کرولی، استفاده شده است. بر مبنای پژوهش های تحقیقاتی اخیر، این پروتکل توصیه می شود.

نگرانی های مرتبط با سلامتی: استفاده از UC – II، بی نظر بی خطر است. یک مطالعه سم شناسی در سال ۲۰۱۰ نتیجه گیری کرد، طیف گسترده ای از ایمنی در ارتباط با استفاده از آن وجود دارد( مارون و همکاران ۲۰۱۰).

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.